8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie wiemy, że brak ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie za wielkiej dawki gazu i dieta uboga w akty oraz warzywa nie wróżą nic niezwykłego. Elementy te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest chociaż mało praktycznych, i jednocześnie efektywnych kroków pozwalających uniknąć tegoż zagrożenia.

kup traz

 

 

Poniżej przedstawiamy 8 owoców, które warto jeść, aby zapobiec chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w końcu zmniejszenia za dużego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki wysokiej zawartości potasu. Widzi się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi ustalonemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze mocno się obniży. Banany można jeść jako samodzielną przekąskę lub podać je do jogurtu czy do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z ziołem miąższem zawierają potas, też jak pomidory i banany. Zawierają więcej witaminę C, która uczestniczy jak przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno zadziałać w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Rezultat w struktur obniżenia ciśnienia można dostrzec po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu toż nadzwyczaj świeży owoc, który można jeść na twardo lub pić w osobie soku. Pewne spośród doświadczeń wykazało, że picie filiżanki wyciągu z granatu chociaż raz dziennie przez cztery tygodnie pewno zadziałać w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu może posiadać element pożywnego śniadania. Pamiętaj jednak, by stwierdzić zawartość cukru, jeśli kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może stracić korzystny wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten daleki owoc obniżający ciśnienie ma znakomite rozwiązanie dla kobiet zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas oraz niezwykły element o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u osób z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna małej liczby brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla głów na diecie obniżającej ciśnienie dobrą możliwością dla świeżej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych efektów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem owoce można rozmrozić albo przygotować koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie przeprowadzone w Finlandii wskazuje, że duża zawartość likopenu, czyli karotenoidu zamkniętego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie określone w dziele Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u osób z cennym szczeblem likopenu zmniejszało się o 55%.

Arbuz

Arbuz ma dużą liczbę wody dzięki czemu dobrze wywiera na dziewczyny z podwyższonym ciśnieniem natury lub z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może więcej zapobiegać wzrostowi ciśnienia u osób z odpowiednim ciśnieniem krwi.

Ponadto zysk ten powoduje L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego natomiast je niszczy. Wśród tego aminokwasy uwzględnione w owocach mogą hamować wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane napoje z zysków oraz warzyw. Lub istnieje trochę bowiem ważniejszego w byciu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *