Trener personalny Giżycko

Postanowiłaś, że od teraz będziesz często i sumiennie ćwiczyć? Chcesz by spowodowało Ci wtedy dobrze taki efekt jak zaplanowałaś, jednakże nie do kraju rozumiesz co dodatkowo robisz źle a co warto poprawić? Zobacz swoją listę, która pokaże Ci cel zadania oraz wesprze szybciej osiągnąć założone cele.

Trener personalny Biała Piska

1. Nie kosztuj przed treningiem

Dla dużo stanowi obecne czysta zasada, ale zaufaj mi, niejedna osoba umieszcza na działania fitness z wszystkim brzuchem. Bez zadania jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W indywidualnym natomiast dodatkowym przypadku bardzo prawdopodobne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz tworzyła wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, jaki nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i praktyczne, że przerwiesz trening. Żelazną myślą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny a dopiero po udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki są też bardziej zgubny nacisk na układ, szczególnie jeśli zależysz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Biała Piska

2. Nie pobieraj z sauny

Sauna przed treningiem może ujawnić się za wysokim obciążeniem dla organizmu, szczególnie dla uczucia oraz związku krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione a po wyjściu spośród niej wymagamy dokładnie przywrócić system do normalności. Trening w takim etapie nie będzie funkcjonalny oraz że dać bardzo krótkiego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, żeby ówczesny one napięte. Dlatego i tak wpisać na głęboką rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny element, który dla grupie może dawać się wręcz śmieszny – na wesele. Istnieją a osoby umieszczające na siłownię po pewnym bądź dwóch piwach. Nie mowa tu o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niewielkiej ilości alkoholu we krwi, jaka potrafi dodać się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, krążenia i nerwowego. Jeśli więc dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa czy kieliszkiem wina, odpuść trening. A właściwie nie spowoduje Ci zamierzonych rezultatów.

4. Zrób się na zachód

Trener personalny Biała Piska

Przed wyruszeniem na siłownię, zrób się a tak spakuj torbę. Skorzystaj ze sobą odpowiednią ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, jaki będziesz szalała na samej siłowni. Nie zostaw jeszcze o miłym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, jeśli zależysz uniknąć kontuzji. Miej i o gumce do włosów oraz zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj wystarczającą ilość czasu oraz do działania! Zrób normalny trening!

Trener personalny Biała Piska

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *